Potvrdením týchto cookies sušienok nám dávate zvolenie na využitie niektorých dát. My Vám vďaka tomu prinesieme informácie týkajúce sa Vašich záujmov.
REKLAMAČNÝ PORIADOKpre reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.abenys.skReklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim Spoločnosť ABENYS s.r.o. vydáva ku každému nákupu nákupný doklad - faktúru, ktorá je zároveň záručným listom. Tento doklad je zákazníkovi odoslaný aj na e-mail uvedený v objednávke. Doklad o úhrade pri platbe na dobierku vydáva spotrebiteľovi prepravca, ktorý zásielku odovzdá a preberie platbu. Zodpovednosť predávajúceho
Právo kupujúceho na reklamáciu chybného tovaru Záručná lehota
Záručná lehota pri nákupe na IČO, je zo zákona skrátená na 12 mesiacov. Táto záručná doba sa netýka veľkoobchodných partnerov, ktorí svoj tovar predávajú ďalej spotrebiteľom. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.
Záruka sa vzťahuje na : - výrobné vady tovaru, vady materiálu, z ktorého je tovar vyrobený a ktoré sa vyskytnú
Záruka sa nevzťahuje na : - vzhľadové a funkčné zmeny tovaru a ich súčasti majúce pôvod v bežnom opotrebení, prípadne vyplývajúce z charakteristických vlastností daného tovaru, alebo materiálu
Tovar zaslaný k reklamácii bude testovaný iba na závadu písomne uvedenú kupujúcim (v reklamačnom formulári alebo v priloženom liste s popisom poruchy). Spotrebný materiál – skrátená záruka Ak je obsahom balenia či predmetom kúpy spotrebný materiál ( toner, batérie , napájací AC adaptér, ...), je jeho životnosť 6 mesiacov, ak nie je výslovne uvedené inak. V prípade slúchadiel je jednotná životnosť 6 mesiacov. Výnimkou sú slúchadlá, ktoré boli zakúpené ako samostatný produkt. Podmienky reklamácie – povinnosti kupujúceho
- kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu po zistení vady tovaru, kupujúci nie je oprávnený ďalej používať tovar, na ktorom zistil vadu. Prípadné ďalšie používanie tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie a môže byť dôvodom na odmietnutie reklamácie. - pre prijatie tovaru k reklamácii a začatie reklamačného konania je kupujúci povinný predložiť predávajúcemu doklad o zakúpení tovaru, ktorý je zároveň záručným listom, Reklamácia poškodenej zásielky Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku Kupujúci od prepravcu prevezme, Postup odoslania reklamácie Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný tovar na adresu Balík by mal byť označený viditeľne "REKLAMÁCIA" a obsahovať: reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva), odporúčame priložiť kópiu nákupného dokladu, podrobný popis závady a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo). Bez vyššie uvedeného je znemožnená identifikácia pôvodu a závady tovaru. Alebo vyplnený reklamačný list prístupný na stránke www.abenys.sk Kupujúci preukáže platnosť záruky predložením nákupného dokladu, ak bol v minulosti tovar reklamovaný, tiež doložiť doklad o reklamácii – voľne stiahnuteľný na stránke www.abenys.sk. Na dodacom doklade (nákupný alebo reklamačný doklad) musí byť rovnaké sériové číslo, ako na reklamovanom výrobku (ak výrobok sériové číslo má). Postup vybavenia reklamácie Predávajúci potvrdí prevzatie reklamovaného tovaru a začatie reklamačného konania odoslaním e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v reklamačnom formulári , Zamestnanec poverený vybavovaním reklamácií je povinný vybaviť reklamáciu do 3 pracovných dní od prijatia reklamovaného tovaru. V zložitých prípadoch je táto lehota predĺžená, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku. Reklamácia musí byť vybavená do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Vyššie uvedené spôsoby vybavenia reklamácie závisia od charakteru reklamovanej vady (vada odstrániteľná, neodstrániteľná) a príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka. Odstrániteľné chyby
|
Potvrdením týchto cookies sušienok nám dávate zvolenie na využitie niektorých dát. My Vám vďaka tomu prinesieme informácie týkajúce sa Vašich záujmov.
Súhlas môžete odmietnuť tu.
Tu máte možnosť prispôsobiť si nastavenia súborov cookies v súlade s vlastnými preferenciami.
Potvrdením týchto cookies sušienok nám dávate zvolenie na využitie niektorých dát. My Vám vďaka tomu prinesieme informácie týkajúce sa Vašich záujmov.